13 de desembre, 19.30h Xerrada comiquera ‘La Vampira del Barcelona, amb els autors

A la darrera sessió de l’any del Grup de Lectura de tebeos inexplicables XERRADES COMIQUERES comentarem el còmic  La Vampira de Barcelona d’Iván Ledesma, Miguel Ángel Parra i Jandro González, editat per  Norma Editorial. Comptarem amb la participació dels autors.

La vampira de Barcelona, la mala dona, la segrestadora de nens … captaire de dia i gran senyora de nit. Acusada de corrupció de menors, assassinat i curanderisme. Realitat, ficció o exageració de la premsa del moment? El 1912, Enriqueta Martí va ser detinguda pel segrest de Teresina Guitart i el suposat assassinat de nens als que prostituïa i matava per a la preparació d’ungüents curatius destinats a l’alta burgesia catalana.

 

 

Iván Ledesma, Miguel Ángel Parra i Jandro González, ens ofereixen en les pàgines d’aquesta novel·la gràfica una nova interpretació de l’atroç succés que va terroritzar la societat barcelonina de principis del segle XX.