Què és?
Grup de lectura on descobrim diferents autores i autors, gèneres i visions del món.
Busquem llibres diferents, que ens facin sortir de la famosa ‘zona de confort’ i ens obrin els ulls a altres realitats. Ens deixem caure en la temptació de les novetats, però sense oblidar títols de fa uns anys que sovint passen injustament desapercebuts. Comentem les lectures, aportem opinions i de tant en tant tenim el privilegi de parlar directament amb els actors implicats en el procés d’edició d’un llibre (autoria, traducció, edició, etc.)
Quan?
Sessió mensual d’octubre a juny
Segon dimarts de mes de 18.30h a 20h
Inici del curs dimarts, 9 d’octubre
A càrrec de
Gloria Arquillo, llibretera inexplicable
Preu
Curs complet d’octubre a juny: 60€ (sessió a 6,60€)
Curs complet de gener a juny: 50€ (sessió a 8,30€)
Sessions soltes: 10€/sessió
Inscripcions
Si vols més informació o inscriure’t al curs truca’ns al 931 378 112, escriu-nos a hola@lainexplicable.cat o vine a veure’ns a la llibreria i t’ho explicarem.
Places limitades
Programa
1a sessió. Dimarts, 9 d’octubre de 2018 Els desposseïts d’Ursula K. Le Guin. Raig verd
Veure Inici del grup de lectures inexplicables
2a sessió. Dimarts 13 de novembre de 2018. Una espia a la casa de l’amor d’Anaïs Nin. Labreu Edicions . Amb la participació d’Ester Andorrà, editora de Labreu Edicions
3a sessió. Dimarts 11 de desembre de 2018. Carpas para la Wehrmacht de Ota Pavel. Sajalín. Amb la participació de Dani Osca, editor de Sajalín
4a sessió. Dimarts, 8 de gener de 2019 L’àngel de la segona mort de Julià de Jòdar. Edicions 62-labutxaca. Amb la participació de l’autor.
5a sessió. Dimarts, 19 de febrer de 2019 Clínica de l’abandó d’Alda Merini. Jardins de Samarcanda. Eumo Edicions. Amb la participació de Meritxell Cucurella-Jorba, traductora.
6a sessió. Dimarts, 12 de març de 2019 Haiku a Brooklyn de Joan Vigó. Labreu Edicions. Amb la participació de l’autor.
7a sessió. Dimarts, 9 d’abril de 2019 El Temps regalatd’Andrea Köhler. Angle editorial
8a sessió. Dimarts, 9 d’abril de 2019 Fugir era el més bell que teníem de MartaMarín-Dòmine. Club editor